UŽITEČNÉ INFORMACE 

1. Jak mi zboží dopravíte?
2. Kolik mě bude stát doprava?
3. Jak zboží zaplatím?
4. Jak získat dárek ZDARMA?
5. Jaké slevy mohu získat ve vašem Bonusovém programu?
6. Jak mohu zrušit objednávku?
7. Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní?
8. Jak postupovat, když mi objednané zboží nesedí?
9. Rozvoz zboží po Mladé Boleslavi a okolí?


 JAK MI ZBOŽÍ DOPRAVÍTE?

Možnosti dopravy si volíte při objednávání zboží. Na výběr je několik možností přepravy. Více o konkrétních možnostech a cenách přepravy naleznete v přehledu dodání a přepravy. Všechny přepravní služby Vám doručí zboží následující pracovní den po vyexpedování. Také se nabízí možnost osobního odběru v Mladé Boleslavi na naší prodejně. (adresa a kontaktní informace ZDE). O vyexpedování zásilky budete vždy v daný den informováni prostřednictvím e-mailu, ve kterém Vám sdělíme mimo jiné i podací číslo Vaší zásilky se všemi důležitými údaji.

 KOLIK MĚ BUDE STÁT DOPRAVA?

Kompletní přehled a ceník naleznete ZDE ( ceník přepravy ). Balné si neúčtujeme, tudíž výše zmíněné ceny jsou konečné.

 JAK ZBOŽÍ ZAPLATÍM?

K dispozici jsou tři způsoby zaplacení zboží. První možností je platba předem převodem na náš účet, možnost druhá je platba při převzetí. Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci. Třetí možnost je platba hotově přímo u nás na prodejně při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu v hotovosti přímo na naši prodejně, lze platit i prostřednictvím Dárkových poukázek : Ticket Compliments Edenred, Dárkový pass Sodexo.

Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol a číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

 DÁRKY K OBJEDNÁVKÁM?

Abychom ještě více zkvalitnili naše služby zákazníkům a zpříjemnili Váš nákup, rozhodli jsme se každý nákup odměňovat dárky. Dárek si můžete vybrat během vytváření objednávky. Přehled nabízených dárků je k nalezení ZDE.

 JAKÉ MOHU ZÍSKAT SLEVY (BONUS PROGRAM PRO ZÁKAZNÍKY) ?

Výše slevy se odvíjí od celkové výše Vašeho nákupu u nás. Podrobnosti naleznete ZDE: Bonusový program

 JAK MOHU ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete svou objednávku zrušit, kontaktujte nás telefonicky či e-mailem a sdělte o jakou objednávku jde. Za zrušení si neúčtujeme žádné "storno poplatky".

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNÍ ?

Samozřejmě máte dle §53, zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, odst. 7, nárok zboží objednané použitím prostředků komunikace na dálku (přes internet, telefon, ...) bez udání důvodu do 14 dní vrátit. Je však třeba splnit všechny zákonné požadavky, tj. zboží zaslat nepoškozené, nepoužité a se všemi náležitostmi, které byly se zbožím dodány (manuály, záruční list, náhradní díly, dárky...), pokud možno v původním obalu. V opačném případě Vám za snížení hodnoty zboží může být účtována částka odpovídající nákladům potřebných k uvedení věci do původního stavu. Poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí Kupující. Vracené zboží ve vlastním zájmu zašlete pojištěné na částku odpovídající hodnotě zboží (pro případ, kdyby jej přepravce poškodil či ztratil). Zboží nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřijmeme.
Doporučujeme přečíst Obchodní podmínky a vyplnit formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který obsahuje podrobný návod, jak postupovat, a do kterého jednoduše doplníte všechny potřebné údaje včetně čísla účtu, kam budete chtít poukázat vracenou částku.

 JAK POSTUPOVAT, KDYŽ MI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NESEDÍ?

Výběr bot nebo oblečení může být někdy docela problematický, když vezmeme v úvahu fakt, že se velikosti jednotlivých výrobců mohou mírně lišit. U takto "problematických" produktů přidáváme maximum informací, jak správně zboží vybrat (proto prohlédněte velikostní tabulky i čtěte popisky). Pokud se však stane, že vám zboží, které jste objednali, i přes to nesedí, můžete jej po domluvě zaslat nazpět (náklady na přepravu zpět k nám platí Kupující) a my vám, jakmile nám bude původní nepoužité a nijak neponičené zboží doručeno, zašleme velikost, která vám padne lépe.
V případě první výměny neplatíte za odeslání druhé zásilky poštovné ani žádné jiné poplatky*. Pokud by vám ani podruhé zboží nesedělo rozhoduje individuální domluva na dalším postupu a úhradě dodatečného poštovného.

Vezměte prosím na vědomí, že pokud žádáte výměnu zboží za jinou velikost (variantu), tak tato výměna může nějakou dobu trvat. Zejména pokud zboží ve Vaší nové variantě nemáme momentálně skladem a budeme jej muset zajistit a nechat doposlat na náš sklad. V případě, že nové zboží skladem máme, odesíláme vždy obratem po obdržení původního zboží. Dobu doručení je možno zásadně zkrátit tím, že nám dáte předem vědět, jaké zboží budete chtít měnit a za co. Vše poté můžeme začít řešit již během doby, kterou bude balík s původním zbožím putovat od Vás k nám. Doporučujeme nás tedy kontaktovat, kdy se dohodneme na správné velikosti, optimálním postupu a době trvání celé výměny.
Zboží zasílejte na adresu Prodejna Alpine pro, T.G. Masaryka 842, 293 01 Mladá Bolelslav!
* Výměna zdarma se týká výhradně produktů, které je ve své podstatě nutno fyzicky vyzkoušet kvůli výběru vhodné velikosti (obuv, textil, přilby, apod.). V ostatních případech bude k případným výměnám zboží přistupováno dle individuální domluvy.

 ROZVOZ ZBOŽÍ PO MLADÉ BOLESLAVI A OKOLÍ?

Připravili jsme pro Vás novou službu - osobní rozvoz zboží. Služba zatím funguje pouze pro město Mladá Boleslav, plánujeme její rozšíření na okolní města. Podmínky rozvozu: balík musí být skladný a menších rozměrů. 

 

Alpishop kontakt
Doprava
Otáčející se reklama Otáčející se reklama
BATOH NORTHFINDER